söndag 25 augusti 2019

Tredje gången gillt?

       



Ja som jag skrev, tredje året i rad som jag försöker plantera knölar av dahlian 'Cafe au Lait'. Och nog har det kommit upp dahlior alltid men inte CaL Kanske kanske har jag lyckats i år. Vi får se när de fler blommar slagit ut. Vad tror Ni? Är det 'Cafe au lait'?





Liljesäsongen är snart slut men just nu blommar 
'Lilium speciosum var. album' så fint.



Fint hus till salu på Djursholm i Stockholm hos Skandiamäklarna. Såg huset hos Frida Ramstedt på bloggen Trendenser. Frida har skrivit en annorlunda och intressant  bok om inredning som jag just börjat att läsa
Handbok i inredning och styling

Ha en bra vecka alla!

1 kommentar:

  1. Hej Ingmarie!
    Visst ser det ut som en Cafè au Lait, dahlia. De kan variera både i storlek och färg eller ha lite olika färgnyanser. Mina dahlior blir nog inte så mycket av i år, men hoppas att Café au Lait slår ut. Riktigt vacker lilja.
    Ha en fin ny vecka /Marika

    SvaraRadera